tisdag 23 augusti 2011

Trötta tisdag

Fy bubblan vad svårt det är att hålla ögonen öppna om kvällarna nu. Ska alldeles strax fixa matlådor till jobbet imorgon så då får jag lite tidsfördriv. Dagen flöt på väldigt smärtfritt och imorgon blir det ännu lite fler barn och det leder till att tiden går fort vilket vi gillar :) Nog för att jag trivs på mitt jobb men det är skönt med helg och ledig tid!

Har precis pratat med en gammal kär kollega och nu gör det lite extra ont i den delen som saknar det förra jobbet. Jag vet ju att jag gjorde alldeles rätt som slutade där och tog en chans i Lidköping (vilket lönade sig) men det gör en påmind om att man verkligen inte kan få ha kakan och äta den. Men jag får försöka hälsa på lite då och då och kramas lite med de som är kvar.

Nu är det matlådedags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar