onsdag 17 augusti 2011

Onsdag

Sitter och slappar lite i soffan innan jag ska hoppa ner i sängen med min bok. Det var en lång dag på jobbet och de sista timmarna segade sig fram och gäspningarna var många. Har nog inte riktigt vant mig vid att jobba än :)

Kom hem vid 18-tiden och gjorde en god fiskgryta som ska ätas till lunchen imorgon. Jobbar två korta dagar nu innan helgen vilket är välkommet. När jag kom hem så möttes jag av en nystädad lägenhet och att all tvätt var vikt, sicken man jag har!;) Så allt det tråkiga och jobbiga som jag hade tänkt göra imorgon eftermiddag är redan gjort så det blir bara slappande för hela slanten.

Önskar er en fortsatt trevlig kväll, min klocka ringer lite innan 05.00 så det är snart gonatt här.

1 kommentar:

  1. Vilken man du har:) Underbart ju! När jag kom hem stod maten på bordet, inte illa det heller:)

    SvaraRadera