måndag 8 augusti 2011

Kvällstankar

Det är ibland overkligt hur mycket man kan fantisera och hoppas på framtiden. Jag tänker så pass mycket på den att jag ibland har svårt att sova på natten då tankarna bara far runt. Inatt var en sådan natt vilket har resulterat i en trött tjej nu som SKA sova tidigt ikväll för att kunna vara någorlunda förberedd på att jobba i nästan ett helt år till utan semester.

Samtidigt så ser jag fram emot att börja mitt första helår på en arbetsplats, kan inte nog beskriva hur tacksam jag är för min fasta tjänst, vilket var mitt nyårslöfte. Ska bli oerhört kul och framför allt kommer jag lära mig en massa genom att få testa mina vingar och se hur långt de bär.

Men imorgon ska jag verkligen njuta av min sista lediga dag så mycket som jag bara kan, hoppas ni med gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar