lördag 27 augusti 2011

Inte mkt bloggande på helgen.

Ja det verkar inte bättre tyvärr. Trots att all tiden i världen finns så finns inte riktigt samma motivation tyvärr. Igår var jag hundvakt hela kvällen och Sandra kom hit. Vi åt mumsig kinamat och kollade på Hur många Lingon finns det i världen. Vilken söt film, både skratten och tårarna flödade, den kan jag varmt rekommendera! Idag har jag inte gjort många knop, mest vilat och lyssnat på åskan som mullrat över oss i flera timmar. Ett tag när det blixtrade och åskade samtidigt tyckte jag faktiskt att det var lite obehagligt.

Bästa Per kom även över på en kaffe och nu sitter jag själv här igen. J och E är iväg och spelar tennis och jag ska snart masa iväg mig till affären för att inhandla mig en god sallad, har även en film på G för kvällen så det blir nog bra :)


Den mest nytagna bilden på mig och polaren Per (som jag har), sommaren 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar