fredag 16 september 2011

Den känslan

Kom hem efter en jobbig dag på jobbet, körde inom systemet för den efterlängtade vinaren och köpte en vinterjacka jag trånat efter länge. Sen hem och borra ner huvudet i kudden för att försöka sova lite och bli människa. Samtidigt som jag visste att jag borde städa och handla mat inför kvällen. Då kommer finaste Johan hem och ser att det inte är min bästa dag och säger när jag äntligen masat mig upp från sängen: Jag städar imorgon när du är borta och köper och fixar maten ikväll. Den känslan av att få sitta i soffan nu med ett glas vin medan min fina fixar maten. Den känslan....den kallas för kärlek!

Trevlig helg allihopa!

2 kommentarer:

  1. Vad gulligt av honom:) Sätt på Winnerbäck också och dröm dig bort:) Vad blev det för jacka?

    SvaraRadera