måndag 14 november 2011

Måndagsmatte

Ja denna veckan inleddes med matematikkurs mellan 09-16. Ganska så lagom dag, har även hunnit med att tvätta och handla. Har nu myst ner mig i soffan med en kopp te och med pyjamasbyxorna på :) Kan knappast bli bättre. I natt höll jag både mig själva och finaste J vaken med min förbannade hosta. Stackarn fick gå ut och lägga sig på soffan för att få någon sömn... Verkar inte ha någon minskning på den fronten men jag hoppas det blir en bättre natt... Snittar 4 timmars sömn nu och det är lite väl lite :)

Hoppas ni alla fått en bra start på veckan!

3 kommentarer:

  1. Usch då det är ju så jobbigt med hosta:( krya på dig:)

    SvaraRadera
  2. usch o fy! skaffa hosttabletter om du inte gjort det..det gjorde jag när jag låg o hostade hela nätterna för ett par veckor sen. Skeptisk till en början men det gick mycket lättare att sova:)

    SvaraRadera
  3. Jessica S: Jag har köpt strepsils för både hals och hosta pch de funkar väl sådär. Hostar inte så farligt på dagen men vaknade senast inatt av en hostattack. Så drygt!

    SvaraRadera